O grupo municipal do BNG de Tui informa, que no pasado pleno do mes de agosto, levamos ao mesmo una moción instando a corporación a que iniciase os trámites para por a disposición da Xunta de Galiza, o terreo de propiedade municipal situado na rúa Compostela, cunha superficie de solar de 200,6 m2. co fin de que esta, o utilizase para edificar vivendas adicadas a alugueiro social.

A moción foi aprobada cos votos a favor do PSOE e o BNG, emitindo tanto o PP como CXXI votos en contra da citada medida.

Os prezos desorbitados non son só un problema das grandes cidades, se non tamén do noso concello onde o prezo medio do alugueiro leva anos medrando, facendo que cada día sexa máis complicado acceder a una vivenda.

 Por iso non entendemos que o Partido Popular vote en contra dunha mellora para a sociedade tudense, cando en repetidas ocasión din que a súa política esta centrada en Tui e so en Tui. Pois parece que agora, pesa mais a política e as ordes do PP na Xunta,

O Partido Popular vende a Área REXURBE que foi aprobada en xaneiro de 2024, 3 anos despois da súa primeira declaración, como solución, pero a realidade é que nos últimos 4 anos, o avance na execución do aprobado foi moi pequeno.

Esperemos que os anuncios das últimas semanas sobre a licitación para a rehabilitación dun edificio do plan REXURBE na Canicouva, que agora, xusto despois de que presentásemos a nosa moción, venden como alugueiro social.

Alegrámonos, e esperemos que as obras arranquen o antes posible, pero de todas formas, vemos que 3 vivendas son insuficientes ante a situación actual.

Por todo isto, dende o BNG apostamos por dotar a vila dese incremento tan necesario de oferta de vivenda protexida, priorizando o concepto de alugueiro social

Desexamos que agora, a nosa petición, sexa atendida dende a Xunta de Galicia, e de non ser así, seguiremos solicitando una e outra vez algo tan necesario para a localidade.

NOTA DE PRENSA EN CASTELLANO

El grupo municipal del BNG de Tui informa que, en el pasado pleno del mes de agosto, presentamos una moción instando a la corporación a que iniciara los trámites para poner a disposición de la Xunta de Galicia el terreno de propiedad municipal situado en la calle Compostela, con una superficie de 200,6 m². El objetivo es que la Xunta lo utilice para construir viviendas destinadas al alquiler social.

La moción fue aprobada con los votos a favor del PSOE y el BNG, mientras que tanto el PP como CXXI votaron en contra de dicha medida.

Los precios desorbitados no son solo un problema de las grandes ciudades, sino también de nuestro municipio, donde el precio medio del alquiler lleva años aumentando, lo que hace que cada día sea más difícil acceder a una vivienda.

Por eso no entendemos que el Partido Popular vote en contra de una mejora para la sociedad tudense, cuando en repetidas ocasiones afirman que su política está centrada en Tui y solo en Tui. Parece que ahora pesan más la política y las órdenes del PP en la Xunta.

El Partido Popular presenta el Área REXURBE, aprobada en enero de 2024, tres años después de su primera declaración, como solución, pero la realidad es que en los últimos cuatro años el avance en la ejecución de lo aprobado ha sido muy pequeño.

Esperamos que los anuncios de las últimas semanas sobre la licitación para la rehabilitación de un edificio del plan REXURBE en Canicouva, que ahora, justo después de que presentáramos nuestra moción, presentan como alquiler social.

Nos alegramos y esperamos que las obras comiencen lo antes posible, pero, de todas formas, consideramos que tres viviendas son insuficientes ante la situación actual.

Por todo esto, desde el BNG apostamos por dotar a la villa de ese incremento tan necesario de oferta de vivienda protegida, priorizando el concepto de alquiler social.

Deseamos que ahora nuestra petición sea atendida por la Xunta de Galicia, y de no ser así, seguiremos solicitando una y otra vez algo tan necesario para la localidad.